Firmom, które korzystają z uproszczonej ewidencji podatkowej proponujemy kompleksową obsługę, poczynając od obligatoryjnego prowadzenia KPiR oraz rozliczeń z Urzędem Skarbowym, ZUS, a kończąc na doradztwie finansowym. Profil usług zależy od wyboru i potrzeb Zleceniodawcy.
Oferujemy w tym zakresie:
- Ewidencja Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów
- Prowadzenie rejestru podatku od towarów i usług VAT
- Sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
- Gospodarka majątkiem trwałym
- Opracowanie najkorzystniejszych planów amortyzacyjnych
- Prowadzenie tabel amortyzacyjnych
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Rozliczanie z Urzędem Skarbowym, ZUS-em, Urzędem Statystycznym Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz pracowników, naliczanie składek
- Sporządzanie deklaracji od towarów i usług VAT
- Kompleksowa obsługa rozliczeń z ZUS - sporządzanie deklaracji, naliczanie składek (elektroniczne przesyłanie danych)
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych.